Buat Duit dengan Blog : Iklan Nuffnang

Posted by Make Money on Sunday, 31 March 2013

Bila sebut Nuffnang pasti semua mereka yang ada blog kenal, manakala bagi mereka yang selalu dapat CPUV Campaigns sure lagi mesra denga Nuffnang. 

Bagi blogger baru kalau nak pasang iklan, Nuffnang adalah jawapannya. Nuffnang tidak menetapkan apa-apa syarat traffik yang perlu dipatuhi bagi memasang iklan mereka. Amat sesuai bagi blog yang baru nak menulis memasang iklan nuffnang. 


Aku sendiri pun dah siap pasang iklan nuffnang tak sampai beberapa minit pun, hanya ikut saja arahan atau tutorial yang dibagi oleh mereka. Senang bangat. Sejauh mana blog obses mampu buat duit dengan blog sama-sama kita tunggu.

"Aku buat blog bukan kerana duit"


Biasa dengar ayat ni kan. Ramai yang berkata sedemikian sama juga aku ( POYO ). Kalau buat blog untuk Jabatan atau kementerian aku yakin memang korang bukan buat blog kerana duit. Kalau blog peribadi, dan terang-terang pasang iklan keliling blog huh Tuhan saja yang tahu.